Turkish Airlines – oferty biletów
O Turkish Airlines
O Turkish Airlines to największy przewoźnik na świecie, który lata bez przesiadek z jednego lotniska niż jakakolwiek inna linia lotnicza na świecie. Turkish Airlines obsługują ponad 122 kraje z flotą 336. Linia lotnicza ma swoją siedzibę w budynku zarządu Turkish Airlines na terenie lotniska Atatürk w Yeşilköy, Bakırköy w Stambule. Historia Turkish Airlines rozpoczęły działalność w 1933 r. Z flotą liczącą 5 osób, a obecnie obsługuje flotę 336. Tureckie lotnictwo cywilne podjęło historyczną decyzję o dokonaniu największego zakupu samolotu w 2013 r. Turkish Airlines otworzył zaplecze konserwacyjne i naprawcze na międzynarodowym lotnisku Sabiha Gökçen z głównym celem było stworzenie kompleksowego ekosystemu, który spowodował zaburzenia w sektorze lotnictwa. Turkish Airlines zapewnia klientom tanie loty za pośrednictwem swoich spółek zależnych, które nadal wzmacniają globalną markę. Sojusz Star Alliance został założony w maju 1997 roku i jest jednym z największych światowych sojuszy lotniczych. Siedziba główna znajduje się we Frankfurcie nad Menem w Niemczech i obecnie posiada 27 linii członkowskich, które obsługują ponad 670 milionów pasażerów rocznie. Usługa Flying Returns umożliwia gościom gromadzenie i wykorzystywanie mil w liniach lotniczych należących do Star Alliance. Pasażerowie mogą korzystać z saloników w zależności od rodzaju biletu lotniczego i statusu osoby często podróżującej lub klasy podróży. Nagrody Turkish Airlines otrzymały tytuł wiodącej linii lotniczej Indii 2012 Wiodące linie lotnicze w Azji - klasa ekonomiczna 2011 Wiodące linie lotnicze Indii 2011 Wiodące linie lotnicze w Azji - klasa ekonomiczna 2010 Wiodące linie lotnicze Indii 2010 Wiodące linie lotnicze Indii w klasie podróży 2008 Turkish Airlines zapewniają dwie klasy podróży: Klasa biznes - połączenie luksusowej podróży i komfortu Pasażerowie klasy biznes mogą skorzystać z preferencyjnej odprawy z dostępem do poczekalni na lotnisku przed wejściem na pokład. Doświadczenie w kabinie zostało na nowo zdefiniowane dzięki wielokrotnie nagradzanym posiłkom i najnowszej rozrywce na pokładzie, dostępnej na wyciągnięcie ręki. Klasa ekonomiczna - Pasażer może korzystać z pół rozkładanego fotela zarówno na krótkich, jak i długich trasach. Podpórka pod stopy i regulowana głowa pozwalają się odprężyć. Każdy gość otrzymuje zestaw przyborów na niektóre trasy i może wybierać spośród najlepszych dań, które będą odpowiadały wszystkim wymaganiom. Pozwolenie na bagaż Limit bagażu Turkish Airlines wynosi 20 kg dla klasy ekonomicznej na bagaż rejestrowany i 8 kg na bagaż podręczny. Pasażerowie klasy biznes mogą przewozić do 30 kg bagażu rejestrowanego i 2 sztuki bagażu o wadze 8 kg każda. Szczegóły dotyczące pasażerów z dodatkowym bagażem można przeczytać tutaj. Program dla często podróżujących pasażerów Miles & Smiles oferuje członkom szeroki wachlarz korzyści, które można wymienić na bilety-nagrody i podwyższenie klasy podróży, a nawet zrobić zakupy w sklepie Shop & Miles. Członkowie mogą korzystać z szeregu przywilejów, ponieważ status członkostwa może zostać podwyższony o zgromadzone mile, a także dodatkowy limit bagażu i dostęp do poczekalni na lotnisku. Można nawet kupić Mile, aby podwyższyć status członkostwa. Usługi podczas lotu Najnowocześniejszy system rozrywki pokładowej zapewnia podróżnym wybór spośród najnowszych filmów, programów dokumentalnych, a nawet programów publicystycznych. Bogata kolekcja muzyczna pozwala oddać się ulubionemu albumowi lub obejrzeć programy znanych artystów na pokładzie. Pasażerowie mogą pozostać w kontakcie z najbliższymi i nadrobić zaległości w pracy dzięki nieprzerwanemu połączeniu internetowemu, które umożliwia wysyłanie SMS-ów i e-maili w dowolnym miejscu. Skyline, magazyn Turkish Airlines umożliwia pasażerom planowanie podróży ze szczegółami dotyczącymi różnych gustów, kultur i ośrodków na całym świecie. Zameldować się Loty krajowe - Pasażerowie mogą dokonać odprawy online od 48 do 1,5 godziny przed planowaną godziną odlotu. Loty międzynarodowe - Pasażerowie mogą dokonać odprawy online od 48 do 1,5 godziny przed planowanym czasem odlotu. Wsparcie na pokładzie Turkish Airlines zapewnia pomoc pasażerom o specjalnych potrzebach. Wózki inwalidzkie i pomoc na lotnisku podczas odprawy są zapewniane przez personel naziemny. Pasażerowie mogą wybrać usługę, która najlepiej odpowiada ich potrzebom. Przyszłe matki i rodzice dzieci bez opieki mogą przed lotem zapoznać się z regulaminem i polityką. Zwrot i anulowanie Pasażerowie mogą anulować rezerwację za pośrednictwem biur sprzedaży Turkish Airlines lub strony internetowej. Wszystkie odwołania podlegają opłacie za anulowanie.
Address:
Turkish Airlines General Management Building
Ataturk Airport, Yesilkoy 34149
Istanbul - Turkey
1 (800) 874-8875
From other countries outside Turkey, click here
Website:
www.turkishairlines.com